İstehlak məhsulları sahəsində fəaliyyət göstərən şirkətlər bazarda kəskin dəyişikliklərin öhdəsindən gəlmək üçün transformasiya etməlidirlər. Qloballaşma, artan tənzimləyici tələblər, mobil ticarət və istehlakçı davranışındakı dəyişikliklər istehlak məhsulları ilə məşğul olan şirkətləri məhsulun bazara çıxarılma sürətini və təchizat zəncirlərində tələb olunan çevikliyini yenidən nəzərdən keçirməyə sövq edir. Rəqəmsal biznes zərurəti olmadan şirkətlər artıq mürəkkəbliyin öhdəsindən gələ bilməzlər. Ən yaxşı təcrübələrimiz və proqram həllərimiz müəssisə dəyər zənciri boyunca istehlak məhsullarının rəqəmsallaşdırılmasına kömək edir.
Moda sənayesində transformasiya və fərdiləşdirməni təmin etmək üçün rəqəmsallaşma
Ağıllı məhsulların yaradılması üçün inteqrasiya olunmuş dizayn, simulyasiya və sınaq alətləri
Kolleksiyaların dizaynı və planlaşdırılması, məhsulların konfiqurasiyası və ev və ofis malları sənayesində səmərəliliyin artırılması üçün inteqrasiya olunmuş həllər
Ağıllı məişət cihazları müxtəlif vəzifələri yerinə yetirərək həyatı asanlaşdırmaq üçün hazırlanmışdır
Qida təhlükəsizliyi, tələblərə uyğunluq və istehsal mükəmməlliyi üçün həllər
Dizayn, çeviklik, izlənilmə və proqramın icrasını optimallaşdırmaq üçün inteqrasiya olunmuş həllər
Bizim həllərimiz innovasiyaların çatdırılmasının geniş partnyor ekosisteminin uzunmüddətli uğurun açarı olduğunu dərk edərək, pərakəndə satıcılara gələcəyə hazırlaşmağa kömək edir.
Bir mənbədən məhsul və istehsalın yaşam dövrünü idarəetmə məlumatlarından istifadə edərək adi imkanları birləşdirərkən məhsulun yaşam dövrünün tam hekayəsinin təqdim edilməsi. İnteqrasiya edilmiş Proqram və Yaşam Dövrünün İdarəedilməsi şirkətlərə prosesin tam şəffaflığına nail olmağa, etibarlı qərarların qəbulu üçün ətraflı məlumatları maraqlı tərəflərlə paylaşmağa və əqli mülkiyyətdən təkrar istifadəni asanlaşdırmağa imkan verir. Bu kombinasiya məhsul portfolionuzu və biznes proseslərinizi idarə etməkdə növbəti addım üçün asanlıqla nəzarət edilən və izlənilən intuitiv iştirak üçün imkan yaradır.
Müştərilər sağlam, ekoloji cəhətdən təmiz və aşağı qiymətə innovativ məhsullar tələb edirlər. Bu, qida məhsulların dizaynının üzərində böyük təzyiq yaradır. Bazara çatdırılma vaxtının azaldılması və çevikliyin və səmərəliliyin artırılması mürəkkəb düsturun tərtib edilməsi, simulyasiya və idarəetmə imkanları, o cümlədən ətraflı material xüsusiyyətlərinin idarə edilməsi, səmərəli namizəd seçim mexanizmləri və keyfiyyət testinin parametrləşdirilməsini tələb edir.
İstehlakçıların məhsul keyfiyyətinə, o cümlədən məhsulun istehlakçı sağlamlığına necə təsir göstərə biləcəyi, yüksək keyfiyyətli inqrediyentlərə tələbat, keyfiyyətli istehsal prosesləri və davamlılığa marağı kəskin şəkildə artmışdır. Hökumət və qeyri-hökumət təşkilatları bu şəraitdə yeni qaydalarla cavab verirlər. Laboratoriya proseslərinin rəqəmsallaşdırılması məhsulun və istehsalın yoxlanılmasını və keyfiyyətini təmin edəcək və şirkətlərə yeni məhsulun təqdimatını yeni ağıllı millenial nəslinə aid istehlakçıların qəlbini fəth edəcək şəkildə sürətləndirmək imkanı verəcək.
Qablaşdırma brendin ən yaxşı marketinq vasitəsidir, lakin o, gündəlik istifadədə də işləməlidir. Dizaynerlər ekoloji tələblərə riayət etməli, sosial media sayəsində daha sürətli məhsul dövriyyəsi və artan onlayn ticarətlə yeni mexaniki stress səviyyələri ilə məşğul olmalıdırlar. Bizim qablaşdırma tərtibatı və vizuallaşdırma imkanlarımız dizaynerlərə struktur bütövlüyü və bütün dünyada səmərəli və effektiv istehsalın təminatı ilə istehlakçının üstünlük verdiyi qablaşdırma yaratmağa imkan verir.